Subject: FW: Mesiheina, Kodavere küla, Peipsiääre vald, Tartu maakond
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 18:36:06 +0200

registreerimiseks

From: Mölder Roland <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 1, 2024 4:44 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Mesiheina, Kodavere küla, Peipsiääre vald, Tartu maakond

Tere!

Projekteerime Kodavere külas, Peipsiääre vallas viiele kinnistule
elektriliitumist.

Tööde käigus peame vahetama osa olemasolevat kaablit suurema ristlõikega
kaabli vastu.

Üks selline kaabli vahetuse lõik jääb ka Transpordiameti maale, 43
Aovere-Kallaste-Omedu tee (58601:001:0542).

Selles lõigus, kus Transpordiameti maal oleme, vahetame kaabli
olemasolevas kaitsetorus ning ulatuslikke kaevetöid ei toimu. Ilmselt
peale tegema selles lõigus ühe 1,5x1,5m vahekaeviku.

Lisasin projekti kooskõlastamise dokumendid manusesse.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija/Geodeet

Mobiil: +372 5260354

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lootuse tn 6, 61713 Tartumaa, Eesti

Palun külasta meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.